lørdag den 7. januar 2012

Mine erfarings råd for 2012 omkring vægt tabt.

Jeg blev her før nytår spurgt om jeg havde noget erfaring at dele ud. Efter 4 måneder med den nye livsstil kunne det jo være at jeg havde set lyset.


Mine 5 bedste råd til dig:

● Gør dig klart, om du vil på kur og tabe dig hurtigt, eller om du vil ændre din livsstil permanent og dermed tabe dig langsommere men varigt.

● Stir dig ikke blind på vægten i slankeprocessen. Nyd også de andre ting, der forbedres; humøret, udseendet, energien, sundheden, overskuddet, styrken osv.

● Prioritér din motion! Både styrketræning og konditionstræning er vigtigt - find noget, der kan motivere dig og sæt små, realistiske mål, der holder dampen oppe.

● Få styr på årsagen til din overvægt og arbejd med dig selv – ukrudt skal fjernes med roden!

● Bryd ud af offerrollen! Tag ansvar for din livsstil – både når det går godt og skidt. Drop de dårlige undskyldninger og tag vare på dig selv, som du ville gøre med dem, du elsker højest.

Håber det kan hjælpe nogle der ønsker at tabe sig med at komme i gang  :) Godt nyt år alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar